miercuri, 27 mai 2009

Semieşec ?

Ţinînd cont de forma execrabilă de acum doi ani şi de rezultatul de 3-16, de data asta s-ar putea spune că am suferit un semieşec. 4-13. E un început. Deşi bătrîneţea se simte înaintînd în fiecare. Chiar şi în adversari. Nici o scuză nu este acceptabilă. Pentru noi, evident. După doi ani de lipsă de pe terenul sintetic, mai mare decît terenul nostru din curtea muzeului, încă ne căutăm. Cu un fost portar de handbal, cu reflexe specifice, diferite net de iarba verde, în primele 10 minute aveau 5-0. Demoralizaţi, cu şorturile în vine, nerecunoscîndu-ne nici în ruptul capului nici acolo, în faţa umilinţei, am continuat să încasăm goluri. La un moment dat era 2-6. Am sperat cu îndărătnicie, aceeaşi cu care am crezut că ne vom revanşa. Asta e, deocamdată. Pip e momentul tău. Fute-ne în gură! Ai avut dreptate şi ai vorbit şi româneşte. Noroc că peste mai puţin de o oră va fi Barca - United. (Cosmin - jucător şi portar pe finalul meciului)
Călin Torsan: A fost un meci din care nu am înţeles nimic. Lipsa de coordonare, degringolada tactică au adus o victorie fără drept de apel adversarilor. Probabil şi lipsa galeriei a avut un cuvânt de spus. Personal am prestat un joc jalnic, aşa că alte comentarii sunt de prisos. Poate altădată. Ţin să apreciez jocul lui Ionuţ - totuşi, prea individualist - şi cel al lui Dan, foarte util echipei. De asemenea, evoluţia lui Cosmin ca portar, din ultima parte a meciului. O mare decepţie a constituit-o prestaţia Puştiului Nebun (Florin Iordan). Probabil presiunea pusă pe el a fost mult prea mare. Foarte exotică prezenţa în joc a lui Bogdan, ceva între patinaj artistic şi arte marţiale, paradoxal destul de eficientă. Prezenţa pe tricou a siglei sponsorului nostru oficial, o mâţă, poate să fi adus cu ea acest joc pisicesc. Nu ştiu. Felicitări adversarilor. Poate, pe altădată.
George: reporter la cald, ion marinel, reporter întreabă: sunteţi din vechea gardă, cum interpretaţi jocul ?george turliu răspunde: a fost un semieşec, am luat multe goluri de portar, cu toate că echipamentul a fost bun, cred ca nu au fost bune crampoanele. r: ce post ati avut azi ? g.t.: fundas stânga, dar m-am remarcat şi în atac. r: câte goluri aţi dat ? g.t.: 0, dar am făcut faze superbe, istoria le va consemna. r: ce a ramas din vechile hiene galbene ? g.t.: niste pisicuţe.
Concluzie: Vino mamă să mă vezi, cum lucrez la spaţii verzi! - cum să ne găsim un loc în seara asta?

2 comentarii:

  1. baieti, sunteti prea duri cu voi.
    eu zic ca progresele sunt evidente. un transfer, doua, de la muzeul taranului iatalian sau englez ar fi de ajutor:)
    vorbim pe teren, ok?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca managerul echipei, as spune ca meciul a fost mai degraba un semi-succes decît un semi-esec. Sau, cum spune cîntecul lui Dylan, "there's no success like failure/ And failure's no success at all".

    RăspundețiȘtergere